Κυριακή 1 Μαρτίου 2015

3 Βήματα για περισσότερους πελάτες

By Vasilis Pappas Πηγή http://epixeirein.gr/

ΧΩΡΙΣ πελάτες η επιχείρηση σας δεν υπάρχει. Εν μέσω κρίσης το Μάρκετινγκ είναι η μόνη διαδικασία που κυριολεκτικά μπορεί να σώσει την επιχείρηση σας! Και αυτό δεν είναι καθόλου υπερβολή. Είναι το μοναδικό “έξοδο” που φέρνει λεφτά στην επιχείρηση σας. Όλα τα υπόλοιπα είναι κόστη! Στην πραγματικότητα το Μάρκετινγκ δεν είναι έξοδο αλλά επένδυση, που με την σωστή χρήση του μπορεί να σας φέρει πίσω τα λεφτά σας πολλές φορές και μάλιστα ποιο αποδοτικά από κάθε άλλη επένδυση αυτή την περίοδο! Γι’ αυτό και εμείς θα προσπαθήσουμε “να βάλουμε το δικό μας πετραδάκι” και μέσα από κάποιες συμβουλές Μάρκετινγκ, να καταφέρετε να βελτιώσετε την δουλειά σας.
Αυτό που έχω διαπιστώσει είναι ότι με όποιον επαγγελματία και εάν μιλήσω αυτό που θα μου πει είναι ότι χρειάζεται περισσότερους πελάτες. Εάν ρωτήσετε κάποιον που η επιχείρηση του δεν πάει καλά, “τι φταίει;”, θα σας απαντήσει ότι έχει πολλά έξοδα και λίγους πελάτες. Μπορεί να μην είναι ακριβώς αυτό το πρόβλημα, όμως φαίνεται πως ένα από τα σημεία που προβληματίζει έντονα τους περισσότερους επαγγελματίες είναι οι περισσότεροι πελάτες. Αν και αυτό δεν είναι μονόδρομος για την ανάπτυξη (θα το εξηγήσουμε σε επόμενη δημοσίευση), στο άρθρο αυτό θα δούμε τα 3 βήματα που χρειάζεστε για να κερδίσετε περισσότερους νέους πελάτες.Όταν λοιπόν η συζήτηση έρχεται στο ΠΩΣ θα βρούμε περισσότερους νέους πελάτες, οι περισσότεροι επαγγελματίες αυτό που έχουν στο μυαλό τους είναι να ξεκινήσουν γρήγορα-γρήγορα διαφημίσεις και άλλες ενέργειες για να έρθουν όσοι περισσότεροι πελάτες στο “μαγαζί” τους γίνεται! Συγνώμη που θα σας απογοητεύσω αλλά τα πράγματα δεν δουλεύουν ακριβώς έτσι.Για να κερδίσετε περισσότερους πελάτες υπάρχουν 3 βήματα που θα πρέπει να ακολουθήσετε, με την σωστή σειρά:§  1ο ΒΗΜΑ: Να προσδιορίσετε τον ΙΔΑΝΙΚΟ πελάτη σας (την αγορά στόχο σας)
§  2ο ΒΗΜΑ: Να δημιουργήσετε ένα μήνυμα που «μιλάει» στον ΙΔΑΝΙΚΟ πελάτη σας
§  3ο ΒΗΜΑ: Να επιλέξετε αποτελεσματικές τακτικές Μάρκετινγκ που φτάνουν στον ΙΔΑΝΙΚΟ πελάτη σαςΤα βήματα αυτά δεν είναι κάποια μεγάλη φιλοσοφία. Όμως οι περισσότεροι επικεντρώνονται στο 3ο ΒΗΜΑ, αμελώντας τα 2 προηγούμενα, και αυτό είναι το μεγαλύτερο λάθος τους. Τα βήματα αυτά είναι ο πυρήνας της Στρατηγικής που θα πρέπει να ακολουθήσετε για να κερδίσετε περισσότερους πελάτες. Χρησιμοποιήθηκαν από το Μάρκετινγκ στο παρελθόν, τα χρησιμοποιούμε σήμερα, τα ίδια βήματα θα χρησιμοποιούμε και στο μέλλον όσο και εάν αλλάξει η τεχνολογία. Οι διάφορες τακτικές με την χρήση των νέων τεχνολογιών σίγουρα θα αλλάξουν, αλλά όχι η ουσία των βημάτων αυτών! Πάμε να δούμε το κάθε ένα ξεχωριστά:

1ο ΒΗΜΑ: Προσδιορίστε τον ΙΔΑΝΙΚΟ πελάτη σας (αγορά στόχο)
Επειδή η αρχή είναι το ήμισυ του παντός, στο βήμα αυτό κρύβεται η μισή επιτυχία σας στο Μάρκετινγκ. Ο πιο γρήγορος τρόπος για να χρεοκοπήσετε είναι να πουλάτε τα πάντα σε όλους! Το σκεπτικό “το προϊόν μου απευθύνεται σε όλους, και όλους θέλω να τους έχω πελάτες”, θα πρέπει να το αποβάλετε άμεσα από το μυαλό σας! Δεν απευθύνεστε σε όλους γιατί δεν χρειάζονται όλοι στον ίδιο βαθμό το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Προσπαθήστε να “μικρύνετε” την αγορά σας, και μέσα στην αγορά σας να βρείτε μια νέα μικρότερη αγορά. Αυτό μην σας ακούγεται θεωρητικό. Δεν είναι. Θα δώσω ένα παράδειγμα.Εάν κάποιος έχει ξενοδοχείο και σκεφτεί “τους θέλω όλους για πελάτες μου”, σίγουρα αυτό θα ήταν το ιδανικό, όμως στην πραγματικότητα δεν θα τους έχει όλους για πελάτες, γιατί δεν ενδιαφέρονται όλοι για τον συγκεκριμένο τύπο ξενοδοχείου. Άλλοι θέλουν πολυτέλεια, άλλοι ενδιαφέρονται να είναι βολικό, άλλοι να είναι μοντέρνο, και άλλοι θέλουν και τον σκύλο μαζί τους. Αυτό που θα συμβεί είναι το Μάρκετινγκ που θα κάνει (εάν κάνει) να μην είναι ξεκάθαρο με αποτέλεσμα να κινείται στην μετριότητα! Εάν όμως πει είμαι στον “Ξενοδοχειακό κλάδο” (η αγορά του) και το ξενοδοχείο μου απευθύνεται σε ανθρώπους που αγαπούν το “ποδήλατο” (μικρότερο τμήμα της αγοράς) και προσανατολίσει το Μάρκετινγκ προς την κατεύθυνση αυτή, τότε τα δωμάτια του θα είναι γεμάτα με ποδηλάτες σχεδόν όλο το χρόνο (εφόσον ακολουθήσει σωστά και τα επόμενα 2 βήματα).Μπορεί για παράδειγμα να προσφέρει ποδήλατα με μικρό ενοίκιο σε όσους διαμένουν, διαδρομές για ποδήλατα στην περιοχή, ποδηλατικούς διαγωνισμούς, κλπ. Θα μου πείτε: καλά όλα αυτά, αλλά δεν θέλω να “περιορίσω” την επιχείρηση μου. Σωστό! Δεν προτείνω να περιορίσετε την επιχείρηση σας με κανέναν τρόπο. Αυτό που προτείνω είναι να ΔΙΑΛΕΞΕΤΕ ένα μικρότερο κομμάτι της αγοράς σας και να επικεντρωθείτε σε αυτό, ώστε να το κυριαρχήσετε πλήρως! Δεν σημαίνει ότι στο παραπάνω παράδειγμα του Ξενοδοχείου, δεν θα έρχονται άλλοι επισκέπτες! Θα έρχονται. Απλά θα έρχονται περισσότεροι ποδηλάτες. Μπορείτε να μικρύνετε την αγορά σας σκεπτόμενοι κάποιους παράγοντες όπως γεωγραφικά χαρακτηριστικά, δημογραφικά, και ψυχογραφικά:
§  Ηλικία
§  Φύλλο
§  Οικογενειακή κατάσταση
§  Τόπο διαμονής
§  Μόρφωση
§  Εισόδημα
§  Ενδιαφέροντα
§  Χόμπι
§  Τρόπος ζωής
§  κ.α.Βρίσκοντας τα παραπάνω χαρακτηριστικά για τον ΙΔΑΝΙΚΟ πελάτη σας, το Μάρκετινγκ θα είναι στοχευμένο και θα σας δώσει πολύ μεγαλύτερα αποτελέσματα, από το να απευθύνεστε σε όλους. Η διαδικασία αυτή απαιτεί αρκετή έρευνα, όμως εάν θέλετε να πάτε την δουλειά σας στο επόμενο επίπεδο, θα πρέπει να αφιερώσετε χρόνο καθώς και να συμβουλευτείτε ειδικούς που μπορούν να σας βοηθήσουν.

2ο ΒΗΜΑ: Δημιουργήστε ένα μήνυμα που μιλάει στον ΙΔΑΝΙΚΟ πελάτη σαςΑπό την στιγμή που έχετε καθορίσει, με όσο μεγαλύτερη ακρίβεια γίνεται, την αγορά-στόχο και τον ΙΔΑΝΙΚΟ πελάτη σας, θα αποκτήσετε πολύ μεγαλύτερη κατανόηση για το τι θέλει να ακούσει ώστε να τραβήξετε καταρχήν την προσοχή του. Και τι είναι αυτό που θέλει να γνωρίζει κάθε πελάτης; 2 πράγματα:

§  Γιατί να το αγοράσω;
§  Γιατί να το αγοράσω από εσένα;Μόνο αυτά τα 2 πράγματα θέλει να ξέρει. Όλα τα υπόλοιπα είναι χάσιμο χρόνου! Οι δύο αυτές ερωτήσεις πηγάζουν από τα οφέλη και τις λύσεις που προσφέρει το προϊόν ή υπηρεσία σας, καθώς και από την τοποθέτηση σας στην αγορά (το σημείο διαφοροποίησης σας από τους υπόλοιπους).Απαντώντας την πρώτη ερώτηση: “Γιατί να το αγοράσω”. Εδώ θα πρέπει να φτιάξετε μια λίστα με όλα τα οφέλη που προσφέρει το προϊόν σας προς τον πελάτη. Με όλα τα πλεονεκτήματα και λύσεις. Πρέπει να είσαστε σαφής με ποιον τρόπο “λύνει” το πρόβλημα του πελάτη. Μην ξεχνάτε ότι δεν πουλάτε το “προϊόν” σας. Πουλάτε λύσεις. Το προϊόν σας είναι το “μέσο” για την λύση που ψάχνει κάποιος στο πρόβλημα του.“Γιατί να το αγοράσω από εσένα;”. Εδώ ο πελάτης θέλει να γνωρίζει με ποιον τρόπο διαφοροποιείται το δικό σου προϊόν και η επιχείρηση από τις υπόλοιπες της αγοράς! Και πραγματικά θα πρέπει να έχετε έναν πολύ καλό λόγο. Η τιμή δεν αποτελεί πλέον σημείο διαφοροποίησης. Όλοι προσφέρουν εκπτώσεις και προσφορές που δεν θα φανταζόσουν ποτέ! Θα πρέπει να είναι κάτι άλλο. Το παράδειγμα με το ξενοδοχείο παραπάνω σας δείχνει τον δρόμο. Ο χώρος του άρθρου δεν μας φτάνει για να το αναλύσουμε περισσότερο. Το θέμα αυτό αποτελεί άρθρο από μόνο του!Αφού απαντήσετε με επιτυχία τις 2 αυτές ερωτήσεις μπορείτε πλέον να γράψετε μηνύματα που “μιλάνε” στον πελάτη. Ακούγοντας, βλέποντας, ή διαβάζοντας το μήνυμα σας ο πελάτης θα πρέπει να πει “Με πιάνεις. Είσαι μέσα στο μυαλό μου”.

3ο ΒΗΜΑ: Επιλέξτε αποτελεσματικές τακτικές Μάρκετινγκ που φτάνουν στον ΙΔΑΝΙΚΟ πελάτη σαςΑφού έχουμε καθορίσει την αγορά-στόχο μας, έχουμε ξεκαθαρίσει το σημείο διαφοροποίησης μας από την υπόλοιπη αγορά, και έχουμε βρει τα οφέλη και πλεονεκτήματα που προσφέρει το προϊόν ή υπηρεσία μας στους πελάτες μας, έφτασε η στιγμή να βρούμε τις τακτικές που θα χρησιμοποιήσουμε για να διαδώσουμε το μήνυμα μας!Στο σημείο αυτό είναι που μπορεί να ξοδέψετε πολλά χρήματα χρησιμοποιώντας “μέσα” και “τακτικές” που δεν δουλεύουν και δεν προσελκύουν τον πελάτη-στόχο σας!Γι’ αυτό και είναι πολύ σημαντικό να σκιαγραφήσετε με όσο μεγαλύτερη ακρίβεια γίνεται το προφίλ του ΙΔΑΝΙΚΟΥ πελάτη σας όσον αφορά τα γεωγραφικά, δημογραφικά, και ψυχογραφικά του χαρακτηριστικά. Πως θα σηκώστε το όπλο σας να σημαδέψετε, εάν δεν γνωρίζετε τον στόχο;Τα μέσα λοιπόν και οι τακτικές ποικίλουν ανάλογα την αγορά-στόχο σας. Για παράδειγμα δεν υπάρχει λόγος να διαφημιστείτε στο Internet εάν η αγορά σας δεν ξέρει να χρησιμοποιεί υπολογιστή. Ούτε να διαφημιστείτε σε νεανικό ραδιοφωνικό σταθμό όταν η αγορά σας είναι πάνω από 45. Στο παράδειγμα μας με το Ξενοδοχείο (που στοχεύει ποδηλάτες), ο ιδιοκτήτης θα μπορούσε να διαφημιστεί σε web-site με θέματα ποδηλασίας, σε περιοδικά ποδηλασίας, ακόμα και να συνεργαστεί με καταστήματα πώλησης ποδηλάτων ώστε να του στέλνουν πελάτες! Οι τακτικές που μπορεί κάποιος να εφαρμόσει είναι ανεξάντλητες και περιορίζονται μόνο από τα όρια της φαντασίας μας! Δεν θα επεκταθώ περισσότερο. Έχετε πιάσει το νόημα.
Κλείνοντας θα επαναλάβω κάτι που έχω γράψει και στο ebook “Marketing for Small Business”. Πριν επιλέξετε μια μέθοδο για να προσεγγίσετε τους υποψήφιους πελάτες σας σκεφτείτε ότι δεν είναι απαραίτητο να πείτε τα πάντα σε όλους, ούτε είναι δυνατό. Αντίθετα πρέπει να προσπαθήσετε να πείτε “κάτι” σε “κάποιον”. Το μήνυμα του Μάρκετινγκ που εφαρμόζετε είναι το “κάτι” και το στοχευμένο κοινό είναι το “κάποιος”.
Και μην ξεχνάτε. Για να έχουν όλα τα παραπάνω αποτέλεσμα, θα πρέπει να τα εφαρμόσετε!

Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου 2015

Φοιτητικός Διαγωνισμός 2014-2015





Θα ήθελες να αποδείξεις τις σχεδιαστικές σου ικανότητεςκαι να έχεις την ευκαιρία να προβάλεις την δουλειά σουστην κοινότητα του Design?

Πάρε μέρος στον Φοιτητικό Διαγωνισμό 2014-2015


                  
Το θέμα του φετινού διαγωνισμού, σας καλεί να σχεδιάσετε “το ιδανικό νηπιαγωγείο”.
Να αντιμετωπίσετε και να λύσετε τις ανάγκες ενός χώρου, όπου οι γονείς εμπιστεύονται τα μικρότερα παιδιά τους (ηλικίας 2,5-6 ετών), για το 1/3 της μέρας τους. Η πρόκληση είναι να σχεδιάσετε έναν ευέλικτο χώρο, στον οποίο να αντιμετωπίζονται οι ανάγκες της παιδικής κινητικότητας και δημιουργικότητας, καθώς και η δημιουργία ενός σωστού, υγιούς και καινοτόμου περιβάλλοντος.
Ο φετινός διαγωνισμός επιδιώκει να δώσετε σχεδιαστικές λύσεις, που ικανοποιούν τις ανάγκες όχι μόνον των παιδιών, αλλά και των εκπαιδευτικών, οι οποίοι απαιτούν ένα ιδιωτικό, άνετο και ασφαλές περιβάλλον, να εργαστούν, να συγκεντρωθούν, να αναζωογονηθούν και να δημιουργήσουν για τα παιδιά, καθημερινά.
Οι νικητές του διαγωνισμού θα λάβουν βραβεία, αναγνώριση και την ευκαιρία να παρουσιάσουν το έργο τους, στην τελετή απονομής, στην εκδήλωση “Interior Designer’s Gala”,το Φθινόπωρο του 2015.
Στόχος Η ανάδειξη και ενίσχυση των φοιτητών, ως δημιουργών (ως φοιτητές νοούνται, όσοι παρακολουθούν μια ειδικότητα του design), και η προβολή της δουλειάς τους μέσω των πρωτότυπων δημιουργιών τους. Ο διαγωνισμός, είναι απολύτως σχετικός με το αντικείμενο της εκπαίδευσης των σπουδαστών και σκοπός του είναι να συμβάλλει στην απόκτηση εμπειρίας.
Αρχές που εστιάζει ο Διαγωνισμός ΕΡΓΑΣΙΑ.ΕΡΕΥΝΑ.ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ.ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ.ΛΥΣΕΙΣ
Απευθυνόμαστε Σε Φοιτητές, από Ελλάδα και Κύπρο, με δημιουργική φαντασία, ευρηματικό νου, ελεύθερη σκέψη, ανατρεπτική διάθεση των δεδομένων ορίων, αισιοδοξία.
Φιλοδοξούμε Να εμπνευστείτε πρωτότυπες, πρακτικές, καινοτόμες, και καλαίσθητες λύσεις, που θα μπορούν να ανταποκριθούν σε διεθνές επίπεδο.
Περισσότερες πληροφορίες ΕΔΩ 


Χορηγοί επικοινωνίας














Τρίτη 28 Οκτωβρίου 2014

12 Οδηγίες για το πετρέλαιο θέρμανσης, από την Γ. Γραμματεία Καταναλωτή



Η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή εν όψει της έναρξης διανομής του πετρελαίου θέρμανσης καλεί τους καταναλωτές να λάβουν υπόψη τους κάποιες πρακτικές συμβουλές όπως:

1. Να κάνουν έρευνα αγοράς προτού προβούν σε παραγγελία πετρελαίου ώστε να επιλέξουν την οικονομικότερη τιμή. Οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να ενημερώνονται για τις τιμές των καυσίμων από το Παρατηρητήριο Υγρών Καυσίμων της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή: www.fuelprices.gr.

2. Πριν την παραλαβή πετρελαίου καλό είναι να έχει πραγματοποιηθεί συντήρηση-ρύθμιση του συστήματος κεντρικής θέρμανσης. Με τον τρόπο αυτό καταναλώνεται λιγότερο πετρέλαιο, επιτυγχάνεται εξοικονόμηση χρημάτων και υπάρχει αποφασιστική συμβολή στη δημιουργία καθαρότερου περιβάλλοντος. Ο καταλληλότερος χρόνος για τη συντήρηση της εγκατάστασης είναι αμέσως μετά τη λήξη της περιόδου θέρμανσης (δηλ. Απρίλιο-Μάιο) ώστε να μη μείνουν τα κατάλοιπα της καύσης κατά την περίοδο του καλοκαιριού και γίνεται πιο δύσκολος ο καθαρισμός της.

3. Κατά την παραλαβή του πετρελαίου πρέπει να τηρούνται όλα τα ενδεδειγμένα μέτρα ασφαλείας προς αποφυγή ατυχημάτων.

4. Η παραλαβή του πετρελαίου να γίνεται κατά προτίμηση από δύο άτομα, ώστε ο έλεγχος των προμηθευτών να είναι μεγαλύτερος.

5. Το χρώμα του πετρελαίου, το οποίο και αποτελεί ένδειξη της ποιότητάς του, πρέπει να είναι κόκκινο και διαυγές και όχι θολό.

6. Αυτός που παραλαμβάνει το πετρέλαιο πρέπει να καταγράφει πάντοτε την ποσότητα του πετρελαίου που υπάρχει στη δεξαμενή τόσο πριν όσο και μετά την παραλαβή, παρουσία του βυτιοφορέα.

7. Κατά την παραλαβή του πετρελαίου καλό είναι να μην εμπιστεύονται μόνο το μετρητή του βυτιοφόρου αλλά να χρησιμοποιούν και δικό τους διαγραμμισμένο μέτρο.

8. Αυτός που παραλαμβάνει το πετρέλαιο καλό είναι να γνωρίζει ακριβώς τις διαστάσεις της δεξαμενής για να μπορεί να υπολογίσει πόσα λίτρα πετρελαίου αντιστοιχούν σε κάθε εκατοστό ύψους της δεξαμενής. π.χ. αν μια δεξαμενή έχει μήκος 2,0 μέτρα, πλάτος 1,25 μέτρα και ύψος 1 μέτρο, τότε η συνολική χωρητικότητά της είναι 2.5 κυβικά μέτρα (2×1,25×1=2.5 m3) ή 2500 λίτρα. Επομένως, σε κάθε εκατοστό ύψους της δεξαμενής αντιστοιχούν 25 λίτρα (2500:100=25).

9. Να μετρούν την ανύψωση της στάθμης του πετρελαίου μέσα στη δεξαμενή, αφού κατασταλάξει ο αφρός και έχουν παρέλθει 5-6 λεπτά.

10. Η πληρωμή του πετρελαίου πρέπει να γίνεται εφόσον λάβουν το απαραίτητο παραστατικό στοιχείο (απόδειξη) στο οποίο πρέπει να αναγράφεται το ύψος της στάθμης του πετρελαίου στη δεξαμενή πριν και μετά την παραλαβή και όχι μόνο τα λίτρα, καθώς και να υπάρχουν συμπληρωμένα όλα τα απαιτούμενα από το νόμο στοιχεία (όπως ονοματεπώνυμο και διεύθυνση του πελάτη, Α.Φ.Μ., η ποσότητα του πετρελαίου, το ποσό πληρωμής, η ώρα παράδοσης κ.λ.π.).

11. Επισημαίνεται ότι όλοι οι καταναλωτές πρέπει να ελέγξουν εάν πληρούν τα κριτήρια που θέτει ο νόμος για την παροχή του επιδόματος θέρμανσης.

12. Οι καταναλωτές που δικαιούνται επίδομα θέρμανσης βάσει των κριτηρίων του νόμου, πρέπει να υποβάλουν τη σχετική αίτηση σε ηλεκτρονική φόρμα της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων (www.gsis.gr) όπου μπορούν να μπουν με τους κωδικούς του taxisnet και να καταχωρίσουν τα στοιχεία της απόδειξης που θα εκδώσει ο πρατηριούχος και τον αριθμό ενός τραπεζικού λογαριασμού τους, προκειμένου να πιστωθεί το ποσό του επιδόματος βάσει των προβλεπόμενων διαδικασιών.

Οι καταναλωτές μπορούν να υποβάλλουν ερωτήματα και καταγγελίες στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, μέσω της ιστοσελίδας www.1520.gov.gr και μέσω της Γραμμής Καταναλωτή 1520.

Τα νέα δεδομένα στην Θέρμανση






Σάββατο 11 Οκτωβρίου 2014



Φίλοι μας γεια σας,
Ετοιμάσαμε μια ηλεκτρονική ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ.
Ελπίζουμε μέσω αυτής της φόρμας, να «ανακαλύψουμε» όλους τους συναδέλφους μας, τους νυν και τους μελλοντικούς, τους εν δυνάμει συνεργάτες μας,
αλλά και τους φίλους του DESIGN, σε όλη την Ελλάδα.

Θέλουμε να αναπτύξουμε μια πιο συχνή επικοινωνία με ΟΛΟΥΣ, όσους κάνουν το «κόπο» και την συμπληρώσουν, ακόμη και αν δεν γίνουν μέλη μας,
Είναι κάποιες ερωτήσεις, που χρειάζονται ελάχιστα λεπτά για να απαντηθούν.
Μόλις λάβουμε την φόρμα σας συμπληρωμένη, θα σας στείλουμε, μέσω email, τις αντίστοιχες πληροφορίες.
Και …κάπως έτσι θα ξεκινήσει η γνωριμία μας.

Η ΦΟΡΜΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΩΣ 31 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2014
Κάντε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο για να απαντήσετε στις ερωτήσεις.
Σας ευχαριστούμε που συμμετέχετε...
Καλή συνέχεια...
Με εκτίμηση
Το Διοικητικό Συμβούλιο και τα μέλη
HELLENIC INTERIOR DESIGNERS ASSOCIATION - H.I.D.A
ΕΝΩΣΗ ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ - Ε.ΔΙ.Ε.
IPIONI STR, 8 LARISSA 41335
Τ +30 2413 00 98 90
Μ +30 6942 08 93 92
email: info@edie-hida.org.gr
http: www.edie-hida.org.gr
ΑΡ. ΜΗΤΡΩΟΥ 32/4-7-2013

Τετάρτη 8 Οκτωβρίου 2014

Σχεδιάζοντας “το ιδανικό νηπιαγωγείο”


ΕΤΗΣΙΟΣ ΦΟΙΤΗΤΙΚΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΕΔΙΕ

Σχεδιάζοντας “το ιδανικό νηπιαγωγείο”          
ΕΡΓΑΣΙΑ.ΕΡΕΥΝΑ.ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ.ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ.ΛΥΣΕΙΣ

Θα ήθελες να αποδείξεις τις σχεδιαστικές σου ικανότητες και να έχεις την ευκαιρία να προβάλεις την δουλειά σου στην κοινότητα του Design?
Πάρε μέρος στον 1ο Φοιτητικό Διαγωνισμό, σχεδιάζοντας για τα παιδιά.
         
Το θέμα του φετινού διαγωνισμού σας καλεί να σχεδιάσετε 
“το ιδανικό νηπιαγωγείο”

Να αντιμετωπίσετε και να λύσετε τις ανάγκες ενός χώρου, όπου οι γονείς εμπιστεύονται τα μικρά παιδιά, για το 1/3 της μέρας τους. Η πρόκληση είναι να σχεδιάσετε έναν ευέλικτο χώρο και να αντιμετωπίσετε τις ανάγκες της παιδικής κινητικότητας, δημιουργικότητας και του σωστού, υγιούς και καινοτόμου περιβάλλοντος.

Ο φετινός διαγωνισμός επιδιώκει να δημιουργήσετε σχεδιαστικές λύσεις, που ικανοποιούν τις ανάγκες όχι μόνον των παιδιών, αλλά και των εκπαιδευτικών, οι οποίοι απαιτούν ένα ιδιωτικό, άνετο και ασφαλές περιβάλλον, να εργαστούν, να συγκεντρωθούν, να αναζωογονηθούν και να δημιουργήσουν για τα παιδιά, καθημερινά

Οι νικητές του διαγωνισμού θα λάβουν ένα χρηματικό βραβείο, πανελλήνια αναγνώριση και την ευκαιρία να παρουσιάσουν το έργο τους, στην τελετή απονομής, στην εκδήλωση Interior Designers Gala” της ΕΔΙΕ, το Φθινόπωρο του 2015.



Περισσότερες λεπτομέρειες 20 Οκτωβρίου 2014

Δευτέρα 1 Σεπτεμβρίου 2014

ΑΓΓΕΛΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Ο όμιλος Χατζηγεωργίου ΑΕ ηγείται του κλάδου των ειδών υγιεινής και πλακιδίου στην Ελληνική αγορά.  Παράλληλα έχει δύο εργοστάσια στην Ισπανία και έντονη εξαγωγική δραστηριότητα παγκοσμίως.  Στόχος της να προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις  στο χώρο του πελάτη (επαγγελματικό ή οικιακό).   Η εταιρία εμπορικά δραστηριοποιείται  και στον χώρο του επίπλου και επίπλου κουζίνας. Ο όμιλος ενδιαφέρεται να προσλάβει για  τα καταστήματα της Porcelana. 

Διακοσμητή/Πωλητή στα έπιπλα κουζίνας
Για το κατάστημα της Καλαμάτας
και
Διακοσμητή/Υπεύθυνο καταστήματος με ειδίκευση στα έπιπλα κουζίνας
Για το κατάστημα της Κορίνθου

Για την ανάπτυξη αντίστοιχου τμήματος και την οργανωμένη διείσδυση στην  τοπική  αγορά.
Η πρόκληση είναι να συνεισφέρει στην επιτυχία και ανάπτυξη του κάθε καταστήματος.

Τα προσωπικά χαρακτηριστικά που πρέπει  να έχει ο υποψήφιος είναι:
  • Ενθουσιασμός
  • Δημιουργικότητα
  • Εσωτερική παρακίνηση
  • Υπευθυνότητα
  • Ομαδικότητα
  • Αποτελεσματικότητα
  • Ηγετικές ικανότητες
  • Επικοινωνιακές δεξιότητες
  • Εξωστρέφεια
Οι απατήσεις για τη θέση είναι:
  • Πτυχίο διακόσμησης
  • Προϋπηρεσία 3 χρόνια σε αντίστοιχη θέση στη λιανική πώληση
  • Ευχέρεια στη χρήση Η/Υ και internet
  • Γνώση σχεδιαστικών προγραμμάτων infowood
Οι κύριες αρμοδιότητες είναι:
  • Αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών του καταστήματος
  • Αναζήτηση και διαχείριση  συνεργασιών με ιδιώτες και επαγγελματίες
  • Συντονισμό όλων των εμπλεκομένων για την υλοποίηση του έργου
  • Μέγιστη διαχείριση  πόρων, χρόνου και κόστους
  • Παρακίνηση και καθοδήγηση της ομάδας του (όταν υφίσταται)
Η εταιρία προσφέρει:
  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
  • Εκπαίδευση
  • Ευκαιρίες εξέλιξης
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να στείλουν το βιογραφικό τους με φωτογραφία στο edie.hida@gmail.com


Πέμπτη 31 Ιουλίου 2014


PARIS DESIGN WEEK

MAISON & OBJET PARIS


ΑΓΓΕΛΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Ο όμιλος Χατζηγεωργίου ΑΕ ηγείται του κλάδου των ειδών υγιεινής και πλακιδίου στην Ελληνική αγορά.  Παράλληλα έχει δύο εργοστάσια στην Ισπανία και έντονη εξαγωγική δραστηριότητα παγκοσμίως.  Στόχος της να προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις  στο χώρο του πελάτη (επαγγελματικό ή οικιακό).   Η εταιρία εμπορικά δραστηριοποιείται  και στον χώρο του επίπλου και επίπλου κουζίνας. Ο όμιλος ενδιαφέρεται να προσλάβει για  τα καταστήματα της Porcelana. 

Διακοσμητή/Πωλητή στα έπιπλα κουζίνας
Για το κατάστημα της Καλαμάτας
και
Διακοσμητή/Υπεύθυνο καταστήματος με ειδίκευση στα έπιπλα κουζίνας
Για το κατάστημα της Κορίνθου

Για την ανάπτυξη αντίστοιχου τμήματος και την οργανωμένη διείσδυση στην  τοπική  αγορά.
Η πρόκληση είναι να συνεισφέρει στην επιτυχία και ανάπτυξη του κάθε καταστήματος.

Τα προσωπικά χαρακτηριστικά που πρέπει  να έχει ο υποψήφιος είναι:
  • Ενθουσιασμός
  • Δημιουργικότητα
  • Εσωτερική παρακίνηση
  • Υπευθυνότητα
  • Ομαδικότητα
  • Αποτελεσματικότητα
  • Ηγετικές ικανότητες
  • Επικοινωνιακές δεξιότητες
  • Εξωστρέφεια
Οι απατήσεις για τη θέση είναι:
  • Πτυχίο διακόσμησης
  • Προϋπηρεσία 3 χρόνια σε αντίστοιχη θέση στη λιανική πώληση
  • Ευχέρεια στη χρήση Η/Υ και internet
  • Γνώση σχεδιαστικών προγραμμάτων infowood
Οι κύριες αρμοδιότητες είναι:
  • Αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών του καταστήματος
  • Αναζήτηση και διαχείριση  συνεργασιών με ιδιώτες και επαγγελματίες
  • Συντονισμό όλων των εμπλεκομένων για την υλοποίηση του έργου
  • Μέγιστη διαχείριση  πόρων, χρόνου και κόστους
  • Παρακίνηση και καθοδήγηση της ομάδας του (όταν υφίσταται)
Η εταιρία προσφέρει:
  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
  • Εκπαίδευση
  • Ευκαιρίες εξέλιξης
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να στείλουν το βιογραφικό τους με φωτογραφία στο edie.hida@gmail.com



Τετάρτη 23 Ιουλίου 2014

Παλιές αυθεντικές αγάπες, σε ένα νέο ταξίδι ζωής ...


Όταν έχετε παλιά κομμάτια επίπλων, που σας κληρονόμησε η καλή σας η γιαγιά, μην είστε έτοιμοι να τα πετάξετε. Τα παλιά αυθεντικά κομμάτια κουβαλούν εικόνες, αναμνήσεις, φέρουν μέσα τους ζωή.

Διαλέξτε υφάσματα με φαντασία και δημιουργήστε περιβάλλον.
Ξαφνιάστε τον εαυτό σας και τους γύρω σας, μη διστάζετε...




Παρασκευή 18 Ιουλίου 2014

Hiring an Interior Designer







DOMICATEC 2014

Ήμασταν εκεί  
για την εκδήλωση απονομής  του 3ου Πανελλήνιου Διαγωνισμού

Η πρόσκληση μας


Το πρόγραμμα της εκδήλωσης απονομής


Τα δώρα μας


Τα βραβεία μας




 

1η συνάντηση Διοικητικών Οργάνων Ε.ΔΙ.Ε.




Στις 25/1/2014 έγινε η 1η συνάντηση των Διοικητικών Οργάνων της Ένωσης Διακοσμητών Ελλάδος στην Κατερίνη.


Τα θέματα που συζητήθηκαν αφορούσαν την συμμετοχή της ΕΔΙΕ στην έκθεση DOMICATEC 2014 και τον σχεδιασμό του περιπτέρου της, την προετοιμασία της εκδήλωσης απονομής των βραβείων του 3ου Πανελλήνιου Διαγωνισμού και την δημιουργία του site της ΕΔΙΕ. Η συνεδρίαση άρχισε στις 12.00 και έληξε στις 5.00μμ








DOMICATEC 2014

Ήμασταν εκεί με το περίπτερο μας



Με τους εθελοντές μας


Σε ώρα δουλειάς 



Landscape Design Photos





Outdoor Design Photos 










Εκλογές ΕΔΙΕ - Υποψηφιοι για την Ελεγκτική Επιτροπη 2024-2026

  ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ  ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΓΚΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΜΕ ΑΛΦΑΒΗΤΙΚΗ ΣΕΙΡΑ ΚΑΡΑΝΙΚΑ ΤΟΥΛΙΝΑ ΛΑΡΙΣΑ Facebook προφιλ https://www.facebook.com/toulinakaranika...