Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου 2015

Φοιτητικός Διαγωνισμός 2014-2015





Θα ήθελες να αποδείξεις τις σχεδιαστικές σου ικανότητεςκαι να έχεις την ευκαιρία να προβάλεις την δουλειά σουστην κοινότητα του Design?

Πάρε μέρος στον Φοιτητικό Διαγωνισμό 2014-2015


                  
Το θέμα του φετινού διαγωνισμού, σας καλεί να σχεδιάσετε “το ιδανικό νηπιαγωγείο”.
Να αντιμετωπίσετε και να λύσετε τις ανάγκες ενός χώρου, όπου οι γονείς εμπιστεύονται τα μικρότερα παιδιά τους (ηλικίας 2,5-6 ετών), για το 1/3 της μέρας τους. Η πρόκληση είναι να σχεδιάσετε έναν ευέλικτο χώρο, στον οποίο να αντιμετωπίζονται οι ανάγκες της παιδικής κινητικότητας και δημιουργικότητας, καθώς και η δημιουργία ενός σωστού, υγιούς και καινοτόμου περιβάλλοντος.
Ο φετινός διαγωνισμός επιδιώκει να δώσετε σχεδιαστικές λύσεις, που ικανοποιούν τις ανάγκες όχι μόνον των παιδιών, αλλά και των εκπαιδευτικών, οι οποίοι απαιτούν ένα ιδιωτικό, άνετο και ασφαλές περιβάλλον, να εργαστούν, να συγκεντρωθούν, να αναζωογονηθούν και να δημιουργήσουν για τα παιδιά, καθημερινά.
Οι νικητές του διαγωνισμού θα λάβουν βραβεία, αναγνώριση και την ευκαιρία να παρουσιάσουν το έργο τους, στην τελετή απονομής, στην εκδήλωση “Interior Designer’s Gala”,το Φθινόπωρο του 2015.
Στόχος Η ανάδειξη και ενίσχυση των φοιτητών, ως δημιουργών (ως φοιτητές νοούνται, όσοι παρακολουθούν μια ειδικότητα του design), και η προβολή της δουλειάς τους μέσω των πρωτότυπων δημιουργιών τους. Ο διαγωνισμός, είναι απολύτως σχετικός με το αντικείμενο της εκπαίδευσης των σπουδαστών και σκοπός του είναι να συμβάλλει στην απόκτηση εμπειρίας.
Αρχές που εστιάζει ο Διαγωνισμός ΕΡΓΑΣΙΑ.ΕΡΕΥΝΑ.ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ.ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ.ΛΥΣΕΙΣ
Απευθυνόμαστε Σε Φοιτητές, από Ελλάδα και Κύπρο, με δημιουργική φαντασία, ευρηματικό νου, ελεύθερη σκέψη, ανατρεπτική διάθεση των δεδομένων ορίων, αισιοδοξία.
Φιλοδοξούμε Να εμπνευστείτε πρωτότυπες, πρακτικές, καινοτόμες, και καλαίσθητες λύσεις, που θα μπορούν να ανταποκριθούν σε διεθνές επίπεδο.
Περισσότερες πληροφορίες ΕΔΩ 


Χορηγοί επικοινωνίας














Τρίτη 28 Οκτωβρίου 2014

12 Οδηγίες για το πετρέλαιο θέρμανσης, από την Γ. Γραμματεία Καταναλωτή



Η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή εν όψει της έναρξης διανομής του πετρελαίου θέρμανσης καλεί τους καταναλωτές να λάβουν υπόψη τους κάποιες πρακτικές συμβουλές όπως:

1. Να κάνουν έρευνα αγοράς προτού προβούν σε παραγγελία πετρελαίου ώστε να επιλέξουν την οικονομικότερη τιμή. Οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να ενημερώνονται για τις τιμές των καυσίμων από το Παρατηρητήριο Υγρών Καυσίμων της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή: www.fuelprices.gr.

2. Πριν την παραλαβή πετρελαίου καλό είναι να έχει πραγματοποιηθεί συντήρηση-ρύθμιση του συστήματος κεντρικής θέρμανσης. Με τον τρόπο αυτό καταναλώνεται λιγότερο πετρέλαιο, επιτυγχάνεται εξοικονόμηση χρημάτων και υπάρχει αποφασιστική συμβολή στη δημιουργία καθαρότερου περιβάλλοντος. Ο καταλληλότερος χρόνος για τη συντήρηση της εγκατάστασης είναι αμέσως μετά τη λήξη της περιόδου θέρμανσης (δηλ. Απρίλιο-Μάιο) ώστε να μη μείνουν τα κατάλοιπα της καύσης κατά την περίοδο του καλοκαιριού και γίνεται πιο δύσκολος ο καθαρισμός της.

3. Κατά την παραλαβή του πετρελαίου πρέπει να τηρούνται όλα τα ενδεδειγμένα μέτρα ασφαλείας προς αποφυγή ατυχημάτων.

4. Η παραλαβή του πετρελαίου να γίνεται κατά προτίμηση από δύο άτομα, ώστε ο έλεγχος των προμηθευτών να είναι μεγαλύτερος.

5. Το χρώμα του πετρελαίου, το οποίο και αποτελεί ένδειξη της ποιότητάς του, πρέπει να είναι κόκκινο και διαυγές και όχι θολό.

6. Αυτός που παραλαμβάνει το πετρέλαιο πρέπει να καταγράφει πάντοτε την ποσότητα του πετρελαίου που υπάρχει στη δεξαμενή τόσο πριν όσο και μετά την παραλαβή, παρουσία του βυτιοφορέα.

7. Κατά την παραλαβή του πετρελαίου καλό είναι να μην εμπιστεύονται μόνο το μετρητή του βυτιοφόρου αλλά να χρησιμοποιούν και δικό τους διαγραμμισμένο μέτρο.

8. Αυτός που παραλαμβάνει το πετρέλαιο καλό είναι να γνωρίζει ακριβώς τις διαστάσεις της δεξαμενής για να μπορεί να υπολογίσει πόσα λίτρα πετρελαίου αντιστοιχούν σε κάθε εκατοστό ύψους της δεξαμενής. π.χ. αν μια δεξαμενή έχει μήκος 2,0 μέτρα, πλάτος 1,25 μέτρα και ύψος 1 μέτρο, τότε η συνολική χωρητικότητά της είναι 2.5 κυβικά μέτρα (2×1,25×1=2.5 m3) ή 2500 λίτρα. Επομένως, σε κάθε εκατοστό ύψους της δεξαμενής αντιστοιχούν 25 λίτρα (2500:100=25).

9. Να μετρούν την ανύψωση της στάθμης του πετρελαίου μέσα στη δεξαμενή, αφού κατασταλάξει ο αφρός και έχουν παρέλθει 5-6 λεπτά.

10. Η πληρωμή του πετρελαίου πρέπει να γίνεται εφόσον λάβουν το απαραίτητο παραστατικό στοιχείο (απόδειξη) στο οποίο πρέπει να αναγράφεται το ύψος της στάθμης του πετρελαίου στη δεξαμενή πριν και μετά την παραλαβή και όχι μόνο τα λίτρα, καθώς και να υπάρχουν συμπληρωμένα όλα τα απαιτούμενα από το νόμο στοιχεία (όπως ονοματεπώνυμο και διεύθυνση του πελάτη, Α.Φ.Μ., η ποσότητα του πετρελαίου, το ποσό πληρωμής, η ώρα παράδοσης κ.λ.π.).

11. Επισημαίνεται ότι όλοι οι καταναλωτές πρέπει να ελέγξουν εάν πληρούν τα κριτήρια που θέτει ο νόμος για την παροχή του επιδόματος θέρμανσης.

12. Οι καταναλωτές που δικαιούνται επίδομα θέρμανσης βάσει των κριτηρίων του νόμου, πρέπει να υποβάλουν τη σχετική αίτηση σε ηλεκτρονική φόρμα της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων (www.gsis.gr) όπου μπορούν να μπουν με τους κωδικούς του taxisnet και να καταχωρίσουν τα στοιχεία της απόδειξης που θα εκδώσει ο πρατηριούχος και τον αριθμό ενός τραπεζικού λογαριασμού τους, προκειμένου να πιστωθεί το ποσό του επιδόματος βάσει των προβλεπόμενων διαδικασιών.

Οι καταναλωτές μπορούν να υποβάλλουν ερωτήματα και καταγγελίες στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, μέσω της ιστοσελίδας www.1520.gov.gr και μέσω της Γραμμής Καταναλωτή 1520.

Τα νέα δεδομένα στην Θέρμανση






Εκλογές ΕΔΙΕ - Υποψηφιοι για την Ελεγκτική Επιτροπη 2024-2026

  ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ  ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΓΚΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΜΕ ΑΛΦΑΒΗΤΙΚΗ ΣΕΙΡΑ ΚΑΡΑΝΙΚΑ ΤΟΥΛΙΝΑ ΛΑΡΙΣΑ Facebook προφιλ https://www.facebook.com/toulinakaranika...